مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 16:542022-12-18فرهنگي

اکران هر هفته یک «فیلم تئاتر» از شب یلدا


مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون از شب یلدا با طرح «هر هفته یک فیلم تئاتر» قرار است پایان هر هفته یک فیلم تئاتر از مجموعه آثار نمایشی خود را به صورت رایگان به کودکان و نوجوانان هدیه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، طرح نمایش نما ارتباط مجازی کودکان و نوجوانان با تئاتر است که با آغاز اپیدمی کرونا از سال 1399 به همت مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون کلید خورد و بیش از 60 فیلم تئاتر در پایگاه اینترنتی کانون در دسترس کودکان، نوجوانان و سایر علاقه مندان قرار گرفت.

این مجموعه تخصصی قصد دارد پایان هر هفته یک فیلم تئاتر را در اختیار مخاطبان قرار دهد تا کودکان و نوجوانان در سراسر کشور و فارسی زبانان سراسر دنیا بتوانند در کنار خانواده ی شان از تماشای تئاتر به صورت آنلاین لذت ببرند.

بر همین اساس مرکز تولید تئاتر کانون از 30 آذر 1401 در قالب بسته فرهنگی رایگان با عنوان هر هفته یک فیلم تئاتر را در پایگاه خود به صورت آنلاین از ساعت 9 صبح هر پنج شنبه تا 12 شب جمعه اکران می کند.

این طرح همزمان با شب باستانی یلدا آغاز و تا پایان اسفند ادامه خواهد داشت و دو روز پایانی هفته هر پنج شنبه و جمعه، کودکان و نوجوانان می توانند با مراجعه به پایگاه کانون به نشانی  در قالب طرح نمایش نما به نمایش در خواهد آمد و علاقه مندان می توانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران هر هفته یک «فیلم تئاتر» از شب یلدا

اکران هر هفته یک «فیلم تئاتر» از شب یلدا