مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 17:102022-12-18ورزشي

کار سختی مقابل تیم حرفه ای فولاد داریم / یکسری نمی خواهند مشکلات نفت حل شود


سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: یکسری تلاش می کنند که مشکلات تیم نفت حل شود اما یکسری مقاومت می کنند تا مشکل ما حل نشود.

- ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: یکسری تلاش می کنند که مشکلات تیم نفت حل شود اما یکسری مقاومت می کنند تا مشکل ما حل نشود.

رضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی فردا دوشنبه با فولاد، اظهارکرد: یک وقفه نزدیک به دوماهه به خاطر جام جهانی در لیگ داشتیم.

یکسری اتفاقات افتاد که باعث شد متوجه شویم دلیل روزهایی که نتیجه نگرفتیم چی بود.

من مربی نیستم که بخواهم از زیر بار مسائل فنی و باخت شانه خالی کنم اما یکسری افراد آگاهانه ورود کردند و بین مجموعه تیم اختلاف ایجاد کردند و همین باعث شد درگیر یکسری مسائل دیگر شویم و دود آن به چشم همه برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: خوشحالم که این نقیصه برطرف شده و همه همدل شده ایم تا بتوانیم تیم نفت را در مسیر خوبی قرار دهیم و تا روزی که در خدمت تیم و مردم خوب مسجدسلیمان هستم با تمام وجود کار خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: به هرحال مشکلاتی داریم و اساسی ترین مشکل ما مالی بود که با پیگیری نماینده شهر و تفاهم نامه بین وزارت خانه های ورزش و نفت امضا شد، مبلغی به ما و نفت آبادان اختصاص دادند و مبلغی نزدیک به 30 تا 35 درصد به ما پرداخت شد و توانستیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار سختی مقابل تیم حرفه ای فولاد داریم / یکسری نمی خواهند مشکلات نفت حل شود

کار سختی مقابل تیم حرفه ای فولاد داریم / یکسری نمی خواهند مشکلات نفت حل شود