مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 17:152022-12-18سياسي

دشمن به دنبال تسخیر فرهنگ از طریق فضای مجازی است


استاد حوزه و دانشگاه و ذاکر اهل بیت(ع) گفت: دشمن با دادن خوراک فکری به دنبال تسخیر فرهنگ از طریق فضای مجازی است.

- گرگان- استاد حوزه و دانشگاه و ذاکر اهل بیت(ع) گفت: دشمن با دادن خوراک فکری به دنبال تسخیر فرهنگ از طریق فضای مجازی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام روح الله گل پور بعد از ظهر یکشنبه در مراسم بزرگداشت دو شهید گمنام که در دانشگاه منابع طبیعی و علوم کشاورزی گرگان برگزار شد، اظهار کرد: خط قرمز شهدای ما جانشان نبود بلکه جان دادنشان بود و برای در آغوش گرفتن شهادت با هم رقابت می کردند.

ذاکر اهل بیت (ع) ادامه داد: در کربلای پنج و شلمچه رزمندگان ما برای رفتن روی مین با هدف آنکه معبر باز کنند و دشمنان را عقب برانند با هم رقابت می کردند و ما این گونه شهیدان جان بر کفی را تقدیم انقلاب کردیم.

وی افزود: تمام فخر رزمندگان دفاع مقدس در این بود که یک وجب از خاک سرزمین را به دشمن ندادند ولی امروزه میدان جنگ عوض شده دشمن تلاش می کند در جنگ نرم سرزمین فکر ما را تسخیر کند.

گل پور بیان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب، سگ های اطلاعاتی خود را در فضای مجازی و اینستاگرام رها کردند و جامعه ایرانی اسلامی و شیعی را تا در فضای مجازی به ذهن زنان و دختران جامعه خوراک فکری دهند و از طریق آنها فرهنگ ما را تسخیر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال تسخیر فرهنگ از طریق فضای مجازی است

دشمن به دنبال تسخیر فرهنگ از طریق فضای مجازی است