مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 17:352022-12-18سياسي

دانشگاه تربت حیدریه 85 مقاله علمی بین المللی منتشر کرد


معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه تربت حیدریه گفت: در سال تحصیلی جاری از مجموع 150 مقاله علمی اعضای هیأت علمی این دانشگاه، تعداد 85 مقاله در ژورنال های بین المللی منتشر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی کوچی ظهر یکشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه هفته پژوهش اظهار کرد: اکنون دانشگاه تربت حیدریه 2 نشریه علمی پژوهشی به نام های راهبردهای توسعه روستایی و زراعت و فناوری زعفران توسط هیأت علمی دانشگاه منتشر می کند که این 2 فصلنامه به ترتیب از سال 94 و 92 فعالیت انتشاراتی خود را آغاز و راه اندازی 2 نشریه دیگر به زبان انگلیسی در حوزه مهندسی مکانیک و مهندسی برق نیز در دستور کار است.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه تربت حیدریه گفت: بر اساس آخرین ارزیابی دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نشریات علمی این دانشگاه موفق به کسب بالاترین رتبه (الف) شدند.

وی تصریح کرد: این ارزیابی مربوط به عملکرد علمی پژوهشی در چهار رده الف، ب، ج، د و بین نشریات علمی دانشگاه های کشور انجام شد.

کوچی با یادآوری بنیه علمی و سطح بالای تولیدات دانشگاه تربت حیدریه افزود: با در نظر گرفتن تعداد استادان، سرانه چاپ مقاله علمی، این دانشگاه معادل و همتراز دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان یکی از دانشگاه های معتبر و مرجع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه تربت حیدریه 85 مقاله علمی بین المللی منتشر کرد

دانشگاه تربت حیدریه 85 مقاله علمی بین المللی منتشر کرد