ایجاد فن بازار پوشاک برای اجرای مدل شبکه سازی در مازندران ضروری استرییس کمیته علمی جشنواره و فن بازار پوشاک مازندران به شرایط و زیرساخت های موجود در استان اشاره کرد و گفت: مازندران دارنده رتبه دوم کشور از نظر تعداد فارغ التحصیلان و رتبه پنجم کشور از نظر تولید پوشاک و از مقاصد جذاب گردشگری کشور است؛ - ایسنا/مازندران رییس کمیته علمی جشنواره و فن بازار پوشاک مازندران به شرایط و زیرساخت های موجود در استان اشاره کرد و گفت: مازندران دارنده رتبه دوم کشور از نظر تعداد فارغ التحصیلان و رتبه پنجم کشور از نظر تولید پوشاک و از مقاصد جذاب گردشگری کشور است؛ ایده ایجاد فن بازار پوشاک در استان مازندران برای پیاده سازی یک مدل مناسب شبکه سازی، اقدامی ضروری است. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایمان اکبرتبار، امروز در جمع خبرنگاران در خصوص برپایی نخستین نمایشگاه فن بازار، اظهار کرد: فن بازار به معنای بازار فناوری، یعنی محلی برای مبادلات فناوری است و در اصل فن بازارها نقش واسطه ای را در سطوح مختلف برای رساندن اطلاعات فناوری به عرضه کنندگان و متقاضیان را دارد. وی فن بازار را بستری برای دریافت مشاوره برای مراحل انتقال فناوری دانست و تصریح کرد: در فن بازارها عرضه کنندگان همان دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، موسسات و واحدهای تحقیق و توسعه صنایع و متقاضیان فناوری، همان صنایع بزرگ، بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط، کارآفرینان، س برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |