مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 17:352022-12-18پزشكي

کمبود دارو در قزوین موقتی است/ بهبود توزیع دارو نسبت به ماه گذشته


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی قزوین گفت: وضعیت توزیع دارو نسبت به ماه های گذشته در قزوین بهتر شده و این کمبود موقتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مریم نورخیز محجوب ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین که در سالن شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: در یک ماه اخیر بیش از در ماه گذشته 100 هزار عدد سوسپانسیون آنتی بیوتیک خوراکی در بخش سرپایی در استان قزوین توزیع شده است.

وی افزود: همچنین در این مدت بیش از 252 هزار عدد سرم تزریقی و شستشو در بخش سرپایی و بستری توزیع شده است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی قزوین افزود: توزیع داروها در بخش سرپایی بر اساس استعلام سامانه تیتک و نیاز داروخانه های استان و همچنین بر اساس موجودی دارو و با حفظ ضریب سهمیه بندی صورت می گیرد.

وی تاکید کرد: توزیع در بخش بستری و بیمارستانها نیز سهمیه بندی پس از استعلام از مراکز درمانی و با توجه به میزان داروی دریافتی استان و میزان موردنیاز در این مراکز انجام می شود.

این مسئول با بیان اینکه توزیع این داروها بر اساس سهمیه دریافتی استان و نیاز مراکز بهداشتی و داروخانه ها صورت می گیرد، ادامه داد: در صورتی که در حوزه داروهایی همچون اقلام دارویی بیمارستانی، داروهای تحت کنترل، انسولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود دارو در قزوین موقتی است/ بهبود توزیع دارو نسبت به ماه گذشته

کمبود دارو در قزوین موقتی است/ بهبود توزیع دارو نسبت به ماه گذشته