مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 18:102022-12-18اقتصادي

گاز 14 اداره دولتی پر مصرف در ایلام قطع شد


مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: از ابتدای شروع طرح پایش مصرف گاز ادارات دولتی، گاز 14 اداره دولتی پر مصرف قطع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود کشاورز عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از آغاز شروع فصل سرد سال تاکنون به 576 دستگاه اجرایی در سطح استان اخطار داده شده است، افزود: تاکنون یک هزارو 251 مورد پایش مصرف گاز در سطح ادارات استان، مراکز آموزشی و فرهنگی، ورزشی، عمومی و غیره انجام شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ماه سرد سال و افزایش بی رویه مصرف گاز و ضرورت استفاده بهینه از این نعمت خدادادی و به جهت جلوگیری از قطع احتمالی آن، وزیر کشور در آذرماه سال جاری به استانداران سراسر کشور ابلاغ کرده است کلیه دوایر دولتی دمای وسایل گرمایشی خود را در دمای 18 درجه سانتیگراد تنظیم کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه طرح پایش مصرف گاز ادارات در استان با هدف شناسایی مشترکین عمومی پرمصرف انجام می شود، تصریح کرد: در این طرح، اکیپ های پایش مصرف شرکت گاز استان، میزان مصرف گاز ادارات، سازمان های دولتی و اماکن عمومی را رصد کرده و درصورت بالا بودن مصرف از میزان ابلاغی، در مرحله اول تذکر و اخطار داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز 14 اداره دولتی پر مصرف در ایلام قطع شد

گاز 14 اداره دولتی پر مصرف در ایلام قطع شد