مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 18:352022-12-18سياسي

مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر ایثارگر برگزار شد


مراسم تقدیر از پژوهشگران حوزه جامعه ایثارگری و پژوهشگران ایثارگر، روز یکشنبه 27 آذرماه به مناسبت هفته پژوهش در سالن شهید شهریاری پژوهشکده مهندسی و علوم پزشکی جانبازان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته پژوهش و مقام پژوهشگر گفت: مقدمات پژوهش باید مبتنی بر دانایی باشد.

آنچه در وجود انسان و دست مایه تفکر است قوه واهمه فرد است که اگر این قوه به دانایی دست یابد و آن را دست مایه فکر قرار دهد، شکوفایی دانایی روی خواهد داد و وجود انسان در آن زمان از ارزش بالایی برخوردار است، چرا که منجر به دانایی شده است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: حکمت و دانایی های حکیمانه گاهی به صورت کلی است، گاهی در زمان خودش به درد می خورد و گاهی هم در گذر زمان مورد استفاده قرار می گیرد، اما حکمتی کارایی لازم را دارد که حاصل پژوهشی باشد که به درد مسائل روز بخورد و بتواند آینده پژوهش را هم مورد بررسی قرار دهد، لذا هم باید نیازهای جامعه را ببیند و هم به دنبال علاج و راهکار باشد به خصوص در سازمانی همچون بنیاد شهید و امور ایثارگران که با جامعه بزرگ ایثارگری در ارتباط است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر ایثارگر برگزار شد

مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر ایثارگر برگزار شد