مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 18:552022-12-18سياسي

خدمات رسانی زمستاته کهگیلویه و بویراحمدبا 200 راهدار انجام می شود


دهدشت _ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: 200 راهدار خدمات رسانی زمستانه استان را پوشش می دهند.

- عابد محمدی عصر یکشنبه در حاشیه آیین تجلیل از راهداران شهرستان کهگیلویه در گفتگو با مهر ، افزود: در سطح استان قریب به 4 هزار راننده در دو بخش باری و مسافربری شبانه روزی در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه بیش از 200 نفر راهدار در ایام سال بخصوص راهداری زمستانی در حال تلاش هستند، تصریح کرد: راهداران با اولویت راه های اصلی و شریانی به نگهداری و بازگشایی راه ها اقدام می کنند تا هیچ مسیری مسدود نباشد.

محمدی گفت: برای اولین بار در سطح استان مبلغ 50 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی برای نگهداری راه های روستایی کهگیلویه، چرام، لنده و بهمیی اختصاص یافت.

وی افزود: در بحث نگهداری راه های روستایی این میزان اعتبار برای اولین بار در سطح استان با همکاری سازمان حمل و نقل جاده ای کشور و نماینده کهگیلویه بزرگ تخصیص داده شد.

مدیرکل راهداری استان گفت: به میزان 2 برابر این اعتبار و قریب به 100 میلیارد تومان پروژه روکش و نگهداری راه روستایی در شهرستان های چهارگانه تعریف و در حال مناقصه است.

محمدی افزود: علاوه بر اجرای این طرح ها، رفع نقاط حادثه خیز و نصب نیوجرسی در محورهای مواصلاتی در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی زمستاته کهگیلویه و بویراحمدبا 200 راهدار انجام می شود

خدمات رسانی زمستاته کهگیلویه و بویراحمدبا 200 راهدار انجام می شود