مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 19:102022-12-18سياسي

ارتباط ایران و نیکاراگوئه پایدار و مستحکم است


رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار وزیر امور خارجه نیکاراگوئه گفت: ارتباط ایران و نیکاراگوئه ارتباطی پایدار و مستحکم است و در شرایط تحریم باید همکاری ها توسعه پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار عصر امروز (یک شنبه) دنیس مونکادا وزیر امور خارجه نیکاراگوئه، ضمن تشکر از مواضع نیکاراگوئه از کشورمان در سطح بین المللی تأکید کرد: باید مقدمات همکاری های بیشتر دو کشور در حوزه های اقتصادی، کشاورزی، انرژی و فناوری را فراهم کنیم.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارتباط بین کشورها خصوصاً تبادلات دوجانبه برای منافع دو کشور و ملت دارای اهمیت است اضافه کرد: این موضوع برای ایران و نیکاراگوئه ویژه تر است زیرا هر دو ضد امپریالیسم و ضد آمریکا هستیم و در حال حاضر هر دو کشور مورد تحریم ظالمانه آمریکا قرار دارند و این موضوع زمینه مشترک برای همکاری هایی است که منافع ملی هر دو کشور را تأمین کند.

وی افزود: آمریکایی ها منافع خود را می خواهند و با هر کشوری که در مقابل آن ها بایستد از اهرم تحریم استفاده و همیشه تلاش می کنند تا در امور داخلی کشورهای انقلابی دخالت کنند.

قالیباف تصریح کرد: در روزهای پیروزی انقلاب اسلامی که با روزهای پیروزی انقلاب در نیکاراگوئه همزمان بود با شخصیت آقای اورتگا آشنا ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط ایران و نیکاراگوئه پایدار و مستحکم است

ارتباط ایران و نیکاراگوئه پایدار و مستحکم است