مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 19:152022-12-18سياسي

آنچه امروز اهمیت دارد تعداد مقالات نیست، کاربرد آن ها در حل مسائل کشور است


رییس جهاد دانشگاهی واحد استان قم بیان کرد: انجام فعالیت ها و برنامه های سمبلیک و نمادین برای نشان دادن ورود در حیطه های مختلف دردی را دوا نمی کند آنچه امروز اهمیت دارد تعداد مقالات نیست بلکه باید دید این تحقیقات و مقالات تا چه میزان کاربرد دارد و می تواند .

- ایسنا/قم رییس جهاد دانشگاهی واحد استان قم بیان کرد: انجام فعالیت ها و برنامه های سمبلیک و نمادین برای نشان دادن ورود در حیطه های مختلف دردی را دوا نمی کند آنچه امروز اهمیت دارد تعداد مقالات نیست بلکه باید دید این تحقیقات و مقالات تا چه میزان کاربرد دارد و می تواند مسائل کشور را مرتفع کند.

دکتر محمد حیدری رییس جهاد دانشگاهی واحد استان قم در آیین تقدیر از پژوهشگران و فناوران برتر که امروز 27 آذرماه برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز پژوهش و هفته وحدت حوزه و دانشگاه بیان کرد: در حال حاضر در دنیا دانایی و دانش، آگاهی و حتی بینش هم جایگاه سابق را ندارد امروز با یک کلیک کردن کل دانشی که به دنبال آن هستیم را می توانیم پیدا کنیم و زحمتی که در گذشته برای جمع آوری داده ها و گرته برداری ها صرف می شده کنار گذاشته شده است.

وی ادامه داد: آن چیزی که در حال حاضر اهمیت دارد تلاش برای افزایش این دانش است و این مسئله در حوزه پژوهش و تحقیق می گنجد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه امروز اهمیت دارد تعداد مقالات نیست، کاربرد آن ها در حل مسائل کشور است

آنچه امروز اهمیت دارد تعداد مقالات نیست، کاربرد آن ها در حل مسائل کشور است