مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 19:152022-12-18اجتماعي

پیشرفت احداث شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام در اراضی پادگان جی


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: طبق توافقات صورت گرفته با ارتش، بخشی از اراضی پادگان جی جهت اجرای پروژه احداث شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) به زودی در اختیار مجریان پروژه قرار خواهد گرفت.

- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: طبق توافقات صورت گرفته با ارتش، بخشی از اراضی پادگان جی جهت اجرای پروژه احداث شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) به زودی در اختیار مجریان پروژه قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس شعبانی با بیان اینکه شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) طبق طراحی های صورت گرفته، به صورت یک زیرگذر روباز با طول حدود 2 کیلومتر از محدوده خیابان دستغیب (زیرگذر موجود) آغاز و پس از گذر از مسیر میدان جی، پادگان جی، تقاطع بلوار استاد معین و میدان فتح به بزرگراه فتح متصل می شود، یادآور شد: در این پروژه علاوه بر احداث زیرگذر، چند دستگاه پل و یک تونل، احداث دسترسی های جدید، اصلاحات هندسی معابر موجود و شبکه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی با هزینه ای بالغ بر 12 هزار میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت اجرایی در جبهه های مختلف کاری گفت: در محدوده پادگان جی(اراضی وزارت دفاع) از 300 حلقه شمع مورد نیاز برای احداث زیرگذر تاکنون 100 حلقه شمع اجرا و حدود 200 حلقه شمع در مرحله حفاری و آرماتورگذاری می باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت احداث شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام در اراضی پادگان جی

پیشرفت احداث شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام در اراضی پادگان جی