مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 20:202022-12-18اجتماعي

نبود قطعه تنها دلیل خاموشی بلندمدت پله برقی در مترو است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسعود درستی به مناسبت روز ملی حمل ونقل جهت بررسی وضعیت خدمات رسانی در برخی ایستگاه های متروی تهران حضور یافت و در این بازدید ضمن شنیدن صحبت های همکاران و مسافران، - مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه تنها یک درصد پله برقی های مترو خاموش هستند گفت: تنها دلیل طولانی شدن زمان تعمیر تعداد کمی از پله برقی ها، نبود قطعات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسعود درستی به مناسبت روز ملی حمل ونقل جهت بررسی وضعیت خدمات رسانی در برخی ایستگاه های متروی تهران حضور یافت و در این بازدید ضمن شنیدن صحبت های همکاران و مسافران، با اهدای شاخه گل این روز را به دست اندرکاران حمل ونقل ریلی تبریک گفت.

  مسعود درستی ضمن طی کردن مسیری با قطار، رودررو با شهروندان به گفتگو پرداخت و نظرات مسافران شهر زیرزمینی و گلایه های آن ها در مواردی، چون خرابی پله برقی ها و آسانسور ها را شنید.

وی ضمن عذرخواهی از شهروندان گفت: با توجه به بالابودن میزان استفاده از مترو خرابی تجهیزات امری اجتناب ناپذیر است؛ اما همکاران من در شرکت بهره برداری متروی تهران در صورت خرابی هرکدام از تجهیزات از جمله پله های برقی ها تا رفع مشکل به طور مستمر و با جدیت کار را دنبال می کنند که در اغلب موارد هم این خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود قطعه تنها دلیل خاموشی بلندمدت پله برقی در مترو است

نبود قطعه تنها دلیل خاموشی بلندمدت پله برقی در مترو است