مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 20:302022-12-18اقتصادي

پردیس فناوری هسته ای در بوشهر راه اندازی می شود


پردیس فناوری هسته ای دانش بنیان در استان بوشهر را تا پایان امسال در استان بوشهر راه اندازی می کنیم.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: پردیس فناوری هسته ای دانش بنیان در استان بوشهر را تا پایان امسال در استان بوشهر راه اندازی می کنیم.

احمد محمدی زاده یکشنبه 27 آذر در آیین گشایش ششمین نمایشگاه ساخت داخل نفت و گاز و پتروشیمی و پالایش با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال تولید و دانش بنیان و اشتغال آفرین اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال، شایسته بود که برای پیوند و تعامل بیشتر صنعت با تولیدکنندگان، چنین نمایشگاهی برپا شود که انتظار داریم این روند تداوم یابد.

وی افزود: فناوری، نوآوری، علم و تجربه چهار عاملی هستند که سبب شده شرکت های توانمند داخلی جایگزین شرکت های خارجی در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی شوند.

محمدی زاده با بیان اینکه قطعا دانش بنیان بخشی از اقتصاد مقاومتی است خاطر نشان کرد: ما در تولید علم در رتبه هفدهم جهانی قرار داریم اما موفق نشدیم آن را تبدیل به ثروت کنیم که ایجاد تعامل بین صنعت و تولیدکنندگان این نقیصه را جبران می کند.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه فرصتی است تا شرکت های دانش بنیان را به صنعت معرفی و همچنین صنعت را به شرکت های فناور متصل کرده و بین این دو بخش، هم افزایی ایجاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس فناوری هسته ای در بوشهر راه اندازی می شود

پردیس فناوری هسته ای در بوشهر راه اندازی می شود