مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 21:102022-12-18سياسي

شهدا الگویی تمام عیار برای رویارویی با جنگ شناختی دشمنان هستند


نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: شهدا الگویی تمام عیار برای رویارویی با جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان و مظهر اقتدار و عزت ملی هستند.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: شهدا الگویی تمام عیار برای رویارویی با جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان و مظهر اقتدار و عزت ملی هستند.

حجت الاسلام محمد سبزی یکشنبه 27 آذرماه 1401 در جریان دیدار مدیرکل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان با مصطفی ضیایی جانباز 50 درصد و برادر شهیدان هنرمند محمد و علی ضیایی اظهار کرد: شهدا برای خدا مجاهدت کردند و هیچ گاه به دنبال منافع شخصی نبودند.

وی با بیان اینکه شهدا بهترین الگو برای نسل جوان هستند و بهره گیری از سیره آنان مسیر سعادتمندی انسان را هموار می کند، افزود: عزت و اقتدار نظام اسلامی و عبور از تمامی توطئه های دشمنان به برکت خون مطهر شهیدان است و امروز نیز با مدد از خون مطهر شهدا در جهاد تبیین باید خنثی کننده نقشه های شوم دشمنان باشیم.

نماینده مردم ساوه و زرندیه با بیان اینکه شهدا به ما نیاز ندارند و این ما هستیم که به نگاه شهدا نیاز داریم، تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا گامی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ادا کردن دین نسبت به خون مطهر مجاهدان راه خداست و نشستن پای صحبت خانواده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا الگویی تمام عیار برای رویارویی با جنگ شناختی دشمنان هستند

شهدا الگویی تمام عیار برای رویارویی با جنگ شناختی دشمنان هستند