مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 21:202022-12-18اقتصادي

راه اندازی 3 کارگاره تولیدی جهت اشتغال زندانیان زرین دشت


دادستان زرین دشت با اشاره به راه اندازی سه کارگاه تولیدی جهت اشتغال زندانیان گفت: لازم است همه نهادها و بخش خصوصی برای حفظ کرامت خانواده های زندانیان پای کار بیایند و با راه اندازی کارگاههای تولیدی برای اشتغال زندانیان از حبس آزاد شده که دارای مدارک .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرین دشت،  دادستان زرین دشت عصر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیران  جدید و قدیم  انجمن حمایت از زندانیان زرین دشت گفت: ارتکاب 87 درصد از جرایم زندانیان زرین دشت، پیش زمینه اعتیاد دارد.

اصغر شعله با اظهار اینکه آسیب شناسی از جرایم زندانیان می تواند کمک شایانی برای جلوگیری از بروز جرم کند، اظهار کرد: اگر در حوزه مواد مخدر برخورد قاطع  صورت بگیرد ، قطعاً وضعیت ورودی زندان ها کاهش پیدا میکند.

84 درصد از آمار پرونده های زندانیان زرین دشت مربوط به سرقت است وی با اعلام اینکه بیشترین تعداد ورودی  زندانیان زرین دشت به زندان مرکزی داراب مربوط به سارقین است، بیان کرد: طبق آمار موجود 84 درصد از آمار پرونده های  زندانیان این شهرستان مربوط به سارقین  بوده است.

دادستان زرین دشت تاکید کرد: در یک سال و نیم اخیر به هیچیک از زندانیان سارق این شهرستان هیچگونه تسهیلاتی ارائه نشده  چرا که معتقدیم کسی که مرتکب سرقت می شود، امنیت شهرستان را مخدوش می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 3 کارگاره تولیدی جهت اشتغال زندانیان زرین دشت

راه اندازی 3 کارگاره تولیدی جهت اشتغال زندانیان زرین دشت