مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 21:352022-12-18سياسي

آیین «عصر شعر فاطمی عقیق» در حرم حضرت عبدالعظیم برگزار شد


در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) «عصر شعر فاطمی عقیق» و مراسم نکوداشت ذاکر اهل بیت علیهم السلام حاج علی فراهانی در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، آیین عصر شعر فاطمی عقیق و مراسم نکوداشت ذاکر اهل بیت علیهم السلام حاج علی فراهانی عصر امروز در بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

در این مراسم که حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) و حاج غلامرضا سازگار شاعر و مداح اهل بیت علیهم السلام حضور داشتند، جمعی از شعرای آیینی به شعرخوانی در وصف حضرت صدیقه طاهره(س) پرداختند.

حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) در این مراسم خطاب به شعرای حاضر گفت: خداوند به شما عنایت کرده است که زبانتان به مدح آل الله گویا شده و اشعاری نغز و زیبا به شما الهام شده که در نتیجه، الهام بخش جامعه ایمانی ما است.

این عنایت نصیب هر کسی نمی شود و حتما یک ویژگی در وجود شما بوده که خداوند این لطف را شامل حال شما کرده است.

وی در ادامه اظهار کرد: در طول تاریخ شاهد آن هستیم که شاعران و مداحان نقش برجسته ای در برانگیختن احساسات پاک پیروان اهل بیت علیهم السلام داشته اند و توانستند اسلام را زنده نگهدارند و انقلاب اسلامی هم مرهون همین ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین «عصر شعر فاطمی عقیق» در حرم حضرت عبدالعظیم برگزار شد

آیین «عصر شعر فاطمی عقیق» در حرم حضرت عبدالعظیم برگزار شد