مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 22:502022-12-18سياسي

قانون حمایت از خانواده در استان سمنان الزام اجرایی دارد


استاندار سمنان با بیان اینکه در این استان قانون حمایت از خانواده الزام اجرایی دارد، گفت: تمامی دستگاه های اجرایی مکلف هستند تا قانون را به اجرا در آورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمدرضا هاشمی شامگاه شنبه در اجلاس عمومی سالیانه مجمع بسیجیان استان سمنان به میزبانی فرهنگسرای کومش با بیان اینکه قانون حمایت از خانواده در سمنان الزام اجرایی دارد، ابراز کرد: در حوزه جمعیت و افزایش نرخ فرزند آوری در استان برای جلوگیری از پیری جمعیت، مهاجر پذیری و حاشیه نشینی، نیازمند یک بسیج عمومی هستیم.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه های اجرایی استان سمنان مکلف هستند تا قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را به صورت کامل به مرحله اجرا در بیاورند، افزود: نیاز است تا برای مدیریت بحث جمعیت در استان تمامی دستگاه های اجرایی، علما، روحانیون، نخبگان و ذی نفوذان به صورت ویژه و با جدیت بیشتر پای کار باشند.

استاندار سمنان در ادامه گفت: تولید پول و ثروت در سطح روستاها به منظور ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان و نیروی کار روستایی و جلوگیری از مهاجرت، ایجاد حاشیه نشینی و آسیب های مرتبط با این مهم، امری ضروری است.

هاشمی همچنین بیان کرد: در بحث پرداخت تسهیلات تبصره 18 در سطح استان بالغ بر 40 درصد فراتر از تعهدات استان، تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون حمایت از خانواده در استان سمنان الزام اجرایی دارد

قانون حمایت از خانواده در استان سمنان الزام اجرایی دارد