مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 23:402022-12-18سياسي

تقابلی بین حوزه و دانشگاه نیست/تلاش برای شکست ابهت حوزه و دانشگاه


در حال حاضر هیچ تقابلی بین حوزه و دانشگاه وجود ندارد و در این مسیر وحدت و همدلی حاکم است.

- حجت الاسلام مهدی نوروزی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در مراحل مختلف همگرایی بیشتر را بین دو نهاد علمی و پژوهشی شاهد هستیم که در سایه این همکاری ها رویش های جدیدی را در حوزه علمی و پژوهشی شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در این ارتباط و تعامل آنچه که بیش از همیشه نمود یافته است مشارکت اساتید دانشگاه ها و حوزه است که در مسیر تربیت نسل آینده و انجام رسالت تاریخی خود گام های مؤثری برداشته اند.

رییس حوزه علمیه استان اردبیل ادامه داد: دشمنان با طراحی و برنامه ریزی در چهار دهه اخیر سعی کردند تا بر این وحدت و همگرایی لطمه وارد کنند و به نوعی ابهت حوزه و دانشگاه را بشکنند در حالی که در سایه نیروهای بصیر هر دو جبهه بخش عظیمی از این ترفندها و توطئه ها خنثی شده است.

نوروزی گفت: در این مقطع حساس نیز که دشمن در فضای مجازی تبلیغات سو و منفی علیه روحانیون و جبهه انقلاب به راه انداخته است باید با آگاهی و بصیرت بیشتر عمل کرد تا دانشگاه ها به عرصه عناد و ستیز با نظام تبدیل نشوند.

وی یاد و خاطره مرحوم آیت الله مفتح را گرامی داشت و افزود: رویش های خوبی در این حوزه به وجود آمده که باید قدر آن را بدانیم و بیش از هر زمان دیگر بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقابلی بین حوزه و دانشگاه نیست/تلاش برای شکست ابهت حوزه و دانشگاه

تقابلی بین حوزه و دانشگاه نیست/تلاش برای شکست ابهت حوزه و دانشگاه