مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 01:402022-12-18سياسي

آیا برای پی بردن به لایه های پنهان جامعه باید حادثه ای رخ دهد؟


حوادث اخیر صدمات و آسیب های ناراحت کننده ای را به همراه داشت اما مساله آشکار شدن لایه های پنهان جامعه در حوادث اخیر کم کاری ها را توجیه نمی کند.

- ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی گفت: حوادث اخیر صدمات و آسیب های ناراحت کننده ای را به همراه داشت اما مساله آشکار شدن لایه های پنهان جامعه در حوادث اخیر کم کاری ها را توجیه نمی کند.

حجت الاسلام احمد مروی در مراسم گرامیداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه که با حضور رؤسای دانشگاه های فردوسی مشهد، آزاد اسلامی، بین المللی امام رضا(ع) و جمعی از استادان حوزوی، دانشگاهی، طلاب و دانشجویان دانشگاه ها و حوزه های علمیه مشهد در محل دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد، اظهار کرد: 27 آذر ماه سالروز شهادت آیت الله شهید مفتح است؛ عالمی روشن ضمیر و زمان شناس که از پیشروان وحدت حوزه و دانشگاه بود و در این مسیر کوشش های بی وقفه ای انجام داد.

وی در ادامه به محورهایی از منویات رهبر معظم انقلاب پیرامون اهمیت وحدت حوزه و دانشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در بیاناتی می فرماید بچه هایی که امروز در دانشگاه هستند، بچه های ساخته و پرداخته انقلاب هستند و اگر کسری هم در اعتقادات آن ها باشد، تقصیر ماست؛ تقصیر کسانی است که بایستی دین را به این ها تعلیم می دادند و یا امروز فرصت حضور روحانیون در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا برای پی بردن به لایه های پنهان جامعه باید حادثه ای رخ دهد؟

آیا برای پی بردن به لایه های پنهان جامعه باید حادثه ای رخ دهد؟