مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 06:202022-12-19پزشكي

روش های درمانی جایگزین برای کمک به مقابله با نارسایی قلبی


انجمن قلب آمریکا بیانیه علمی جدیدی منتشر کرده است که طیف گسترده ای از روشهای درمانی جایگزین و تأثیر آنها بر نارسایی قلبی را در بر می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از مدیسن نت، دکتر شریل چو ، عضوی از این انجمن، گفت: البته بیماران باید ابتدا با پزشک خود در این باره مشورت کنند.

مقاله انجمن قلب آمریکا دستورالعمل هایی در مورد مکمل هایی مانند CoQ10، ویتامین D ، گیاه جینکو، روغن ماهی، تیامین، ویتامین E، و آلوئه ورا در کنار ارائه توصیه های اضافی در مورد مصرف الکل، کافیین و آبمیوه گریپ فروت پیشنهاد می کند.

این کمیته همچنین یوگا و تای چی را که معمولاً برای آرامش پیشنهاد می شود، بررسی کرد.

انجمن قلب آمریکا در لیست درمان های جایگزین برای افراد مبتلا به نارسایی قلبی، اعلام می کند: اسیدهای چرب امگا 3 که به عنوان روغن ماهی نیز شناخته می شوند قوی ترین شواهد مربوط به فواید بالینی را برای افراد مبتلا به نارسایی قلبی دارند.

در ادامه آمده است: این اسیدچرب نباید در دوزهای 4 گرم یا بیشتر مورد استفاده قرار گیرد زیرا ممکن است با عث افزایش ریتم قلب نامنظم در دوزهای بالاتر شود.

در این بیانیه آمده است: امگا 3 با خطر کمتر ایجاد نارسایی قلبی همراه است و برای کسانی که از قبل نارسایی قلبی دارند، در توانایی پمپاژ قلب بهبود ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش های درمانی جایگزین برای کمک به مقابله با نارسایی قلبی

روش های درمانی جایگزین برای کمک به مقابله با نارسایی قلبی