مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 07:552022-12-19اقتصادي

شبکه بانکی همراهی خوبی با سرمایه گذاران دارد


شبکه بانکی استان همراهی خوبی با سرمایه گذاران دارد اما شماری از سرمایه گذاران به دلیل مسائل اقتصادی توان بازپرداخت تسهیلات شان را ندارند بنابراین نیاز به تسهیل و حمایت دارند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شبکه بانکی استان همراهی خوبی با سرمایه گذاران دارد اما شماری از سرمایه گذاران به دلیل مسائل اقتصادی توان بازپرداخت تسهیلات شان را ندارند بنابراین نیاز به تسهیل و حمایت دارند.

حسین مدرس خیابانی در کارگروه تسهیل و رفع موانع موانع تولید سیستان و بلوچستان افزود: یکی از سیاست های مهم دولت؛ احیای واحدهای تولیدی تعطیل شده بود که در این استان، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با تشکیل منظم جلسات و کمیته های کارشناسی و جلسات تخصصی در بخش احیای واحدهای تولیدی به توفیقات خوبی دست یافته است.

استاندار گفت: 74 واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل در بخش کشاورزی، دامپروری، شیلات، گردشگری و صنعت و معدن در سالجاری احیا شده به طوریکه از محل احیای این واحدهای تولیدی یک هزار و 73 نفر مشغول بکار شدند.

وی افزود: احیای واحدهای تولیدی بسیار حائز اهمیت و به منزله احداث واحد تولیدی جدید است، البته همچنان واحدهای نیمه فعال و تعطیل در استان وجود دارد که مقرر شده دستگاه های متولی در قالب یک طرح برنامه ریزی شده منسجم، مسائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه بانکی همراهی خوبی با سرمایه گذاران دارد

شبکه بانکی همراهی خوبی با سرمایه گذاران دارد