مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 08:002022-12-19اجتماعي

5300 دانشجو در گلستان آموزش های مهارتی خواهند دید


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان از اجرای طرح مهارت آموزی «کهاد» و «نخلستان» ویژه دانشجویان در استان خبر داد و گفت: در قالب این طرح پنج هزار و 300 دانشجو آموزش خواهند دید.

- گرگان- مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان از اجرای طرح مهارت آموزی کهاد و نخلستان ویژه دانشجویان در استان خبر داد و گفت: در قالب این طرح پنج هزار و 300 دانشجو آموزش خواهند دید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمزه کرایلو شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: هر شخصی که می خواهد در جامعه امروز در قالب پیشرفت و توسعه گام بردارد حتماً باید بخش دانش و مهارت را با هم بیاموزد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان افزود: 57 درصد ورودی های اداره کل فنی و حرفه ای کشور را دانشجویان فارغ التحصیل تشکیل می دهند که پس از گذراندن چندین سال علم آموزی در دانشگاه به مراکز فنی و حرفه ای مراجعه تا مهارت کسب و کار بیاموزند.

وی گفت: بهتر است که دانش 300 جویان همزمان با تحصیل خود به مراکز فنی و حرفه ای مراجعه کنند و آموزش های مهارتی را کسب کنند.

کرایلو بیان کرد: طرح کهاد شامل حال دانشجویانی می شود که در مسیر تحصیل هستند و دوره های مهارتی مرتبط با رشته تحصیل آن ها برگزار می شود و طرح نخلستان هم به ساماندهی فارغ التحصیلان دانشگاهی مربوط می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5300 دانشجو در گلستان آموزش های مهارتی خواهند دید

5300 دانشجو در گلستان آموزش های مهارتی خواهند دید