مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 08:052022-12-19اقتصادي

تشکیل 62 اکیپ بازرسی برای نظارت بر بازار شب یلدا در گیلان


رییس سازمان صمت گیلان با تأکید بر تشدید رصد و پایش بازار در آستانه شب یلدا گفت: 62 اکیپ بازرسی تشکیل و در طول روز بازارهای استان گیلان را رصد می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیمور پورحیدری شامگاه یکشنبه در جلسه تنظیم بازار امروز استان گیلان گفت: بازرسی ها بر قیمت فروش اقلام پرمصرف شب یلدا تشدید یافته است.

رییس سازمان صمت گیلان افزود: با توجه به در پیش بودن شب یلدا و افزایش تقاضای عمومی جهت خرید اقلام کالاهای پرمصرف طرح نظارتی ویژه شب یلدا از 24 آذر ماه جاری آغاز و تا 30 آذر ادامه خواهد داشت.

پورحیدری از تشکیل 62 اکیپ بازرسی برای نظارت بر بازار شب یلدا خبر داد و عنوان کرد: این گروه های بازرسی علاوه بر بازرسان این اداره کل بازرسان سایر ارگان های مرتبط از جمله اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی بسیج و جهاد کشاورزی حضور پررنگ در سطح عرضه دارند.

وی با اشاره به رصد و پایش قیمت تمامی اقلام به صورت روزانه تشریح کرد: اولویت نظارت ها بر کالاهای پرمصرف نظیر آجیل، تنقلات، شیرینی و شکلات، میوه و هندوانه و بازرسی از میادین میوه و تره بار و واحدهای خرده فروشی در مراکز اصلی شهرهای استان مبنی بر رعایت ضرایب سود مجاز و نصب قیمت کالا در دستور کار این اداره کل قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 62 اکیپ بازرسی برای نظارت بر بازار شب یلدا در گیلان

تشکیل 62 اکیپ بازرسی برای نظارت بر بازار شب یلدا در گیلان