مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 08:402022-12-19اقتصادي

آغاز کار پژوهشی در صنایع خراسان جنوبی با هدف کاهش مصرف گاز


مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با بیان اینکه کار پژوهشی در صنایع با هدف کاهش مصرف گاز در حال انجام است، گفت: مصارف خانگی، تجاری، عمومی و سایر در مجموع 30 درصد افزایش یافته است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با بیان اینکه کار پژوهشی در صنایع با هدف کاهش مصرف گاز در حال انجام است، گفت: مصارف خانگی، تجاری، عمومی و سایر در مجموع 30 درصد افزایش یافته است.

رحمان محمودی، شامگاه یکشنبه 27 آذر در ستاد مصرف انرژی استان اظهار کرد: در سال های گذشته 91 روستا و اکنون به هزار و 607 روستای استان گازکشی شده است و مصرف گاز در بخش های خانگی و تجاری در خرسان جنوبی افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با هدف صرفه جویی در مصرف گاز، با مدارس و ادارات مکاتباتی انجام داده ایم و تا کنون بیش از 600 موتورخانه را رایگان عایق بندی کرده ایم که این کار سبب کاهش حدود 12 درصدی مصرف گاز شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به اینکه با انتخاب هم یار انرژی در مدارس و اعزام سفیر انرژی به همه روستاها اقداماتی برای کاهش مصرف گاز در حال انجام است، تصریح کرد: برای خرید بخاری های برقی اقدام شده است تا اگر با قطع گاز مواجه شویم، بخاری های برقی در اختیار مردم قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز کار پژوهشی در صنایع خراسان جنوبی با هدف کاهش مصرف گاز

آغاز کار پژوهشی در صنایع خراسان جنوبی با هدف کاهش مصرف گاز