مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 08:452022-12-19سياسي

خودروی ملی برقی تا پلاک گذاری یک سال فاصله دارد


مدیر گروه توسعه فناوری های نوین خودرویی ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی، حمل و نقل پیشرفته گفت: خودروهای برقی تا پلاک گذاری یک سال فاصله دارند.

- دکتر سید شهریار زینی به خبرنگار مهر گفت: تاکنون ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته در راستای ارتقاء و توسعه فناوری خودرو، اتوبوس و موتورسیکلت های برقی گام های موثری در احصاء فناوری، توسعه زیرساخت آزمون و تدوین استانداردهای خاص خودروهای برقی برداشته است.

مدیر گروه توسعه فناوری های نوین خودرویی ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی، حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: در حال حاضر عمده گلوگاه های طراحی و تولید این نوع خودروها در کشور حل شده است و تمرکز اصلی معاونت علمی، حمایت از تجاری سازی و اخذ تاییدیه نوع و پلاک برای این نوع خودروهاست.

وی با اشاره به یکی از خودروهای برقی که توسط یک شرکت خودروسازی تولید شده، ادامه داد: در اولین بازدید کمیته فنی تاکسی های برقی وزارت کشور از این خودرو که با حمایت و همراهی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری تعریف و اجرایی شده نتایج مشخص بود.

به گفته مدیر گروه توسعه فناوری های نوین خودرویی ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی، حمل و نقل پیشرفته ، طراحی و ساخت نمونه مهندسی این خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروی ملی برقی تا پلاک گذاری یک سال فاصله دارد

خودروی ملی برقی تا پلاک گذاری یک سال فاصله دارد