مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 08:552022-12-19سياسي

شهید سمیر اجاغ پور:پیروز جنگ اسلام و کفر ماییم!


شهید سمیر اجاغ پور در وصیت نامه اش نوشت: از شما می خواهم که به جان امام امت و رزمندگان را دعا کنید و این ملت ستمدیده را یاری نمایید و بگویید و تبلیغات نمایید که این جنگ، - جنگ اسلام و کفر است و ما پیروزیم.

سمیر اجاغ پور در سوم خرداد 1345 در زیر سایه کریمه اهل بیت (س) به دنیا آمد و سرانجام در 19 خرداد 1363 در بانه به شهادت رسید در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم آرام گرفت.

در وصیت نامه شهید سمیر اجاغ پور آمده است: ذنبا لا تواخذنا ان نسینا او خطأنا پروردگارا ما را بر آنچه یا خطا کردیم مواخذه نکن به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و با سلام خدمت یگانه عالم بشریت مهدی صاحب الزمان (ع) و با سلام به نایب بر حقش خمینی کبیر و با سلام به کلیه مجروحین و معلولین انقلاب و جنگ تحمیلی که صدام صهیونیسم آمریکایی بر ما متحمل کرده است و با سلام و درود فراوان بر خانواده های محترم شهدای صدر انقلاب و جنگ.

وصیت نامه این جانب سمیر اجاغ پور اعزامی از قم مورخه 29/1/63 می نویسم: پدر و مادر عزیزم از شما می خواهم که من اگر شهید شدم موجب ناراحتی شما نگردد چون ما به خاطر خدا جهاد کرده ایم و باید کشته شویم.

مادر جان! شهید شدن لیاقت می خواهد ولی من این لیاقت را ندارم؛ از شما می خواهم که به جان امام امت و رزمندگان را دعا کنید و این ملت ستمدیده را یاری نمایید و بگویید و تبلیغات نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سمیر اجاغ پور:پیروز جنگ اسلام و کفر ماییم!

شهید سمیر اجاغ پور:پیروز جنگ اسلام و کفر ماییم!