مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 09:202022-12-19اقتصادي

ضرورت کاهش مصرف گاز در خراسان جنوبی


بیرجند _معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: برای جلوگیری از تعطیلی صنایع استان، با توجه به کسری تولید گاز، باید با مدیریت مصرف گاز، مشکلات احتمالی را کاهش دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا عباس زاده یکشنبه شب در ستاد مدیریت مصرف انرژی استان با اشاره به دور دوم سفر رییس جمهور و هیأت همراه به خراسان جنوبی اظهار کرد: مردم استان در استقبال از رییس جمهور سنگ تمام گذاشتند که در شرایط فعلی در داخل و خارج از کشور خیلی تأثیرگذار بود و این اجتماع مانند آبی بر روی فتنه دشمن بود.

به گفته وی در این سفر حرکت خیلی خوبی در زمینه سرمایه گذاری در بخش های کشاورزی و معادن انجام شد که با توجه به اهمیت بسیار زیاد این دو بخش به عنوان پیشران های اقتصاد استان در آینده شاهد رونق این دو خواهیم بود.

معاون استاندار خراسان جنوبی با بیان این که در این سفر مصوبات خیلی خوبی داشتیم، افزود: اجرای این مصوبات بعد از ابلاغ آنها مانند مصوبات دور اول سفر، سبب پیشرفت خراسان جنوبی خواهد شد.

عباس زاده تصریح کرد: با توجه به این که رییس جمهور قرار بود از کارگاه صنایع دستی در یکی از روستاهای مرزی بازدید کند و این که تا 50 کیلومتری آن گازکشی شده بود، با همت مدیرعامل و همکاران وی در شرکت گاز استان با کار شبانه روزی عملیات گاز کشی به این کارگاه در ساعت 10 صبح روز بعد انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت کاهش مصرف گاز در خراسان جنوبی

ضرورت کاهش مصرف گاز در خراسان جنوبی