مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 09:202022-12-19ورزشي

5 طرح ورزشی دامغان ردیف بودجه گرفت


نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه در دیدار با معاون وزیر ورزش و جوانان پنج طرح ورزشی در این شهرستان ردیف بودجه گرفت، گفت: مرمت و بازسازی استادیوم حمزه از جمله این طرح ها است.

- علی اکبر علیزاده برمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، از دیدار خود با معاون وزیر ورزش و جوانان در راستای تأمین اعتبارات طرح های ورزشی نیمه تمام در دامغان خبر داد و ابراز کرد: تأمین بودجه تکمیل زمین فوتبال و سالن شهید سلیمانی (البرز شرقی) مجموعه ورزشی انقلاب دامغان از جمله طرح های این دیدار بود.

وی با بیان اینکه مجموعاً پنج طرح ورزشی در این دیدار بودجه گرفتند، افزود: تأمین اعتبار تکمیل پروژه های زمین چمن مصنوعی دیباج، مهماندوست، مسکن مهر و کلاته یکی دیگر از مصوبات دیدار با معاون وزیر ورزش و جوانان بود.

نماینده دامغان در مجلس همچنین از تأمین بودجه دو زمین مینی چمن جدید برای دامغان خبر داد و گفت: این زمین ها با هدف توسعه ورزش همگانی و استفاده جوانان و نوجوانان مستعد دامغانی اجرا خواهد شد.

علیزاده برمی با بیان اینکه برای مرمت و بازسازی استادیوم ورزشی حمزه نیز بوده ای در نظر گرفته شده است، بیان کرد: برای به کارگیری نیروی نگهبان برای مجموعه های ورزشی حمزه و انقلاب دامغان نیز اعتباراتی مصوب شده که به ارتقای سطح ورزشی شهرستان کمک خوبی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 طرح ورزشی دامغان ردیف بودجه گرفت

5 طرح ورزشی دامغان ردیف بودجه گرفت