مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 09:402022-12-19سياسي

طرح پایش وضعیت بهداشتی رستوران ها در بوشهر اجرا شد


رییس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر از اجرای طرح پایش وضعیت بهداشتی رستوران ها در شهرستان بوشهر خبر داد، گفت: در این طرح 2 رستوران به دلیل تخلفات بهداشتی پلمب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید حبیبی نیا صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پایش وضعیت بهداشتی رستوران های شهرستان بوشهر پرونده 4 رستوران متخلف جهت اعمال قانون به مراجع قضایی ارجاع شد.

رییس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: در اجرای طرح پایش وضعیت بهداشتی رستوران ها، 10 نفر از بازرسین بهداشت محیط و با همراهی قضات دادگستری و مأمورین اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی و در قالب 5 تیم چهارنفره اقدام به بازرسی بهداشتی از همه رستوران های سطح شهرستان کردند.

وی افزود: در طرح مذکور بازرسین بهداشت محیط این مرکز در مراجعه به رستوران ها، میزان رعایت دستورالعمل ها ی بهداشتی را در حوزه های بهداشت فردی، بهداشت ساختمان، بهداشت مواد غذایی و بهداشت ابزار و لوازم کار را بررسی و کنترل کردند و ضمن آموزش موارد مذکور اقدام قانونی لازم را به عمل آوردند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در پایش انجام شده همه رستوران های شهرستان بوشهر مورد بازرسی قرار گرفتند و تعداد 14 مورد اخطاریه صادر و پرونده 4 رستوران متخلف جهت اعمال قانون به مراجع قضایی ارجاع شد، ضمن اینکه تعداد 2 باب رستوران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پایش وضعیت بهداشتی رستوران ها در بوشهر اجرا شد

طرح پایش وضعیت بهداشتی رستوران ها در بوشهر اجرا شد