مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 09:402022-12-19سياسي

ظرفیت های عظیم بانوان؛ حلال بسیاری از مسائل جهان اسلام


حجت الاسلام غلامی با اشاره به اثرگذاری زنان در طول تاریخ تشیع گفت: ظرفیت بانوان، ظرفیت هایی در تراز تمدنی است که می تواند حلال بسیاری از مسائل جهان اسلام باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا غلامی قائم مقام بنیاد هدایت امروز و در جلسه شورای راهیاری که با حضور راهیاران شبکه شریکه الامام برگزار شد، پیرامون موضوع جهاد تبیین به ایراد سخنرانی پرداخت و به توصیه رهبری مبنی بر تشکیل حلقه های میانی اشاره کرد و گفت: در جهاد تبیین یکی از نیازمندی ها و اولویت های مهم ما طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، تشکیل حلقه های میانی است که اگر این حلقه ها پیش تر شکل گرفته بود و از این بیان رهبری غفلت نشده بود، امروز یک شبکه همدل پشت هم قرار می گرفتند و بار را به دوش می کشیدند و کسی در میدان جهاد تبیین احساس تنهایی نمی کرد و خود را تنها نمی دید.

حجت الاسلام غلامی خاطرنشان کرد: وقتی تعدادی با هم، باوری را فریاد می زنند، این هم صدا بودن خودش قوت قلبی است و عزم افراد را برای فعالیت جدی در این عرصه راسخ تر خواهد کرد.

وی به تعبیر رهبر معظم انقلاب از حلقه های میانی نیز اشاره و عنوان کرد: منظور ایشان از حلقه های میانی، مجموعه های مردمی است که شناخت دقیق صحنه و آگاهی به مسائل و مشکلات، لازمه شکل گیری این حلقه ها می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های عظیم بانوان؛ حلال بسیاری از مسائل جهان اسلام

ظرفیت های عظیم بانوان؛ حلال بسیاری از مسائل جهان اسلام