مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 10:002022-12-19دانش

سنتز نقاط کوانتومی با استفاده از پروتیین های مهندسی شده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به تازگی مقاله ای با عنوان A de novo protein catalyzes the synthesis of semiconductor quantum dots در نشریه Proceedings of the National Academy of Sciences به چاپ رسیده است که در آن محققان نشان دادند با استفاده از مهندسی پروتیین می توان نقاط کوانتومی را سریع تر، - به تازگی مقاله ای در یک نشریه به چاپ رسیده است که در آن محققان نشان دادند با استفاده از مهندسی پروتیین می توان نقاط کوانتومی را سریع تر، ارزان تر و در شرایطی با سمیت کمتر تولید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به تازگی مقاله ای با عنوان A de novo protein catalyzes the synthesis of semiconductor quantum dots در نشریه Proceedings of the National Academy of Sciences به چاپ رسیده است که در آن محققان نشان دادند با استفاده از مهندسی پروتیین می توان نقاط کوانتومی را سریع تر، ارزان تر و در شرایطی با سمیت کمتر تولید کرد.

طبیعت از 20 اسید آمینه متعارف به عنوان بلوک های سازنده برای ساخت پروتیین ها استفاده می کند و توالی های آن ها را برای ایجاد مولکول های پیچیده ای که عملکرد های بیولوژیکی را انجام می دهند، ترکیب می کند.

اما درباره توالی هایی که طبیعت انتخاب نکرده اند چه اتفاقی می افتد؟ چه احتمالاتی در ساخت توالی های کاملاً جدید برای ساختن پروتیین های جدید (de novo) که شباهت کمی به هر چیزی در طبیعت هست، وجود دارد؟این حوزه ای است که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنتز نقاط کوانتومی با استفاده از پروتیین های مهندسی شده

سنتز نقاط کوانتومی با استفاده از پروتیین های مهندسی شده