مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 10:252022-12-19اقتصادي

سرگزی: هرچه سریعتر جلوی ظلم آشکار خودروسازان به مردم گرفته شود


یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: به نظر می رسد که وزارت صمت واردات خودرو را به دست خودروسازان سپرده و آنها نیز قصد دارند ماشین هایی را وارد کنند که قیمت آن از خودروهایی که خودشان مونتاژ می کنند بالاتر باشد.

- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: به نظر می رسد که وزارت صمت واردات خودرو را به دست خودروسازان سپرده و آنها نیز قصد دارند ماشین هایی را وارد کنند که قیمت آن از خودروهایی که خودشان مونتاژ می کنند بالاتر باشد.

محمد سرگزی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت بازار خودرو و افزایش قیمت ها در این بازار، بیان کرد: مجلس به منظور رعایت حال مردم و پاسخگویی به نیاز آنها قانونی را مصوب کرد تا خودروهای اقتصادی با قیمت مناسب وارد شود تا قشر متوسط و ضعیف جامعه بتوانند به خودروهای ایمن با قیمت مناسب دسترسی داشته باشند اما متاسفانه وزارت صمت در یک اقدام نامناسب و در پیشنهاداتی که در هیات دولت طرح کردند از این شرط اصلی عدول کرده و به سمت واردات خودروهای غیر اقتصادی رفته است.

واردات خودروهای گران قیمت خارجی پاسخگوی نیاز جامعه نیست وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به وضعیت نرخ دلار نیز خرید خودروهای وارداتی از توان قشر متوسط جامعه خارج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگزی: هرچه سریعتر جلوی ظلم آشکار خودروسازان به مردم گرفته شود

سرگزی: هرچه سریعتر جلوی ظلم آشکار خودروسازان به مردم گرفته شود