مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 10:252022-12-19اقتصادي

22 درصد مشترکان شرکت گاز در رده پر مصرف هستند


مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت:22 درصد از کل آمار مشتریان مصرف گاز در استان ایلام، مشتریان پر مصرف هستند.

- محمود کشاورز مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه بیش از 489 میلیون و 560 هزار متر مکعب گاز در استان مصرف شده است که این میزان مصرف، افزایش 17 درصدی مصرف گاز استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل را به دنبال داشته است.

وی با اشاره به اینکه 22 درصد مشترکان در رده مشترکین پر مصرف هستند، افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و افزایش مصرف گاز، مشترکین ضمن رعایت صرفه جویی در مصرف گاز، تنظیم دمای محیط بین 18 تا 21 درجه سانتیگراد و دمای پکیج را هم بین 50 تا 55 درجه سانتیگراد انتخاب کنند.

کشاورز تصریح کرد: مصرف گاز در برخی صنایع پرمصرف و افزایش مشترکین بعلت گازرسانی به مناطق جدید شهری و روستایی را از علل افزایش مصرف گاز در استان است.

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه ادارات و ارگان های دولتی مکلفند با راهکار های عملی مصرف گاز خود را کاهش دهند در غیر اینصورت جریمه خواهند شد.

اظهار کرد: صرفه جویی در مصرف گاز، باعث پایداری دائمی شبکه گاز استان و نیز سایر مناطق کشور و برخورداری همه هموطنان از نعمت گاز در فصل سرد سال خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 درصد مشترکان شرکت گاز در رده پر مصرف هستند

22 درصد مشترکان شرکت گاز در رده پر مصرف هستند