مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 10:452022-12-19اقتصادي

برپایی بازارچه کارآفرینی دانشجویی در دانشگاه سمنان


رییس مرکز کارآفرینی دانشگاه سمنان از گشایش ششمین بازارچه کار آفرینی دانشجویی در این دانشگاه با هدف توسعه فرهنگ کار و کارآفرینی خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس مرکز کارآفرینی دانشگاه سمنان از گشایش ششمین بازارچه کار آفرینی دانشجویی در این دانشگاه با هدف توسعه فرهنگ کار و کارآفرینی خبر داد.

دکتر میثم مدرسی 28 آذرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این بازار چه در 30 غرفه با عرضه انواع صنایع دستی، سرگرمی و بازی و با حضور دانشجویان کار آفرین دانشگاه های شهرستان سمنان برپا شده است.

دکتر مدرسی با بیان اینکه این بازارچه به مدت سه روز به روی علاقه مندان گشوده است افزود: علاقه مندان از ساعت 9 صبح تا 17 عصر می توانند از این بازارچه دیدن کنند.

رییس مرکز کار آفرینی دانشگاه سمنان گفت: دانشجویان در این بازارچه توانمندی ها و مهارت های خود را ارائه و مهارت های کسب و کار را تمرین و برای پیشرفت کار خود شبکه سازی می کنند.

وی ضمن دعوت از دانشجویان و دانشگاهیان برای بازدید از این بازارچه خاطرنشان کرد: برپایی این بازارچه ها می تواند زمینه را برای آشنایی بیشتر دانشجویان با مشاغل مختلف و خصوصا هنری را فراهم کند.

رییس مرکز کار آفرینی دانشگاه سمنان یادآوری کرد: این بازارچه به همت معاونت دانشجویی فرهنگی و همکاری مرکز کار آفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه سمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی بازارچه کارآفرینی دانشجویی در دانشگاه سمنان

برپایی بازارچه کارآفرینی دانشجویی در دانشگاه سمنان