مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 10:452022-12-19سياسي

سه درصد بودجه عمومی کشور به آموزش عالی اختصاص یافت


معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد: تقریباً سه درصد بودجه عمومی کشور به آموزش عالی اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، پنجمین شورای مدیریت آموزش عالی استان فارس با حضور علی خطیبی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از رؤسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی فارس، در دانشگاه شیراز برگزار شد.

لزوم مولدسازی آموزش عالی برای رفع مشکلات معاون اداری مالی وزارت علوم، در این نشست ضمن گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه، با اشاره به نقشه ی کلی آموزش عالی کشور گفت: باید ببینیم کجا هستیم و به چه سمتی می خواهیم برویم و آیا این مسیری که الان داریم در آن حرکت می کنیم، مسیر درستی است یا خیر؟ وی با اشاره به اینکه تقریباً سه درصد بودجه عمومی کشور به آموزش عالی اختصاص می یابد، بیان کرد: باید همین اعتبارات را به شیوه درست مدیریت کنیم.

خطیبی خطاب به رییس دانشگاه شیراز گفت: خواسته ی من این هست که جلسات مدیریت آموزش عالی استان را به طور مستمر تشکیل دهید و روی مسائل کلان آموزش عالی استان همفکری کنید.

معاون اداری مالی وزارت علوم با اشاره به اینکه یکی از شعارهای اصلی دولت سیزدهم، سند تحول و بحث افزایش بهره وری است؛ عنوان کرد: یکی از مهم ترین نهادهایی که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه درصد بودجه عمومی کشور به آموزش عالی اختصاص یافت

سه درصد بودجه عمومی کشور به آموزش عالی اختصاص یافت