مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 10:502022-12-19سياسي

3 پرونده قصاص دیگر در استان فارس به مصالحه ختم شد


با مصالحه 3 پرونده قصاص دیگر در استان فارس تعداد محکومان نجات یافته از قصاص در استان فارس به 43 نفر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام سید کاظم موسوی با اعلام این خبر گفت: این سه پرونده در شهرستان های شیراز، مرودشت و قیروکارزین و با همت اعضای شوراهای حل اختلاف در این سه حوزه قضایی منجر به رضایت شده است.

  وی ضمن تقدیر از جدیت اعضای شوراهای حل اختلاف استان فارس در جهت به مصالحه رساندن پرونده های مهم گفت: از ابتدای امسال با تشکیل کارگروه ویژه سازش پرونده های قصاص در راستای اجرای منویات رییس قوه  قضاییه روند مصالحه  پرونده های قصاص در استان سرعت بیشتری یافته است.

  وی همچنین از رشد 15 درصدی پرونده های منجر به مصالحه در شوراهای حل اختلاف استان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و تصریح کرد: با تدوین برنامه های اجرایی در شورای سیاستگذاری شوراهای حل اختلاف زمینه رشد 32 درصدی مختومه پرونده های ماده 8 شوراهای حل اختلاف استان  فراهم شده است.

  رییس شورای قضایی استان فارس با اشاره به افزایش 53 درصدی ورودی پرونده ها با شوراهای استان این امر را حاکی از اعتماد مراجعان به عملکرد شوراها دانست و تصریح کرد: با وجود افزایش پرونده های وارده به شوراها و ثابت مانده نیروی انسانی در این مجموعه میزان رسیدگی و مصالحه پرونده ها با رشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 پرونده قصاص دیگر در استان فارس به مصالحه ختم شد

3 پرونده قصاص دیگر در استان فارس به مصالحه ختم شد