مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 10:552022-12-19سياسي

شهدای گمنام میهمان شهرهای خراسان شدند


عطر شهادت باز هم شهرهای خراسان رضوی را معطر کرد و این بار 12 پرستوی خونین بال گمنام روی دستان مردم خداجو و شهیدپرور شهرستان های این استان بدرقه می شوند.

- همزمان با ایام دهه فاطمیه، روزهایی که شیعیان به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) بی بی 2 عالم، عزاداری می کنند، مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام از سرزمین خورشید و امام مهربانی ها آغاز و در شهرهای مختلف خراسان رضوی همچنان در حال برگزاری است.

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 12 شهید گمنام که از 26 آذر ماه در خراسان رضوی آغاز شد تا سیزدهم دی ماه همزمان با سالروز شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی، ادامه خواهد داشت و در این مدت بسیاری از شهرهای خراسان رضوی از شمیم روح افزای شهدا بهره مند می شوند.

روز شنبه پیکر مطهر یکی از این 12 شهید گمنام دفاع مقدس با حضور پرشور مردم فریمان از مسجد 14 معصوم(ع) تا مسجد جامع این شهر تشییع شد.

مراسمی که به دلیل استقبال مردم تا ساعت 12 شب با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان ادامه یافت و همه و همه به پاس قدردانی از مقام شامخ شهدا در این مراسم سنگ تمام گذاشتند.

پیکر پاک این شهید 16 ساله والامقام مربوط به عملیات والفجر مقدماتی است که در منطقه عملیاتی فکه کشف شده و قرار است در شهرهای فرهادگرد و قلندرآباد تشییع و در روزهای آینده نیز برای وداع به دیگر شهرهای استان من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای گمنام میهمان شهرهای خراسان شدند

شهدای گمنام میهمان شهرهای خراسان شدند