مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 10:562022-12-19سياسي

شناساندن افکار و مجاهدت های شهید سلیمانی برای نسل جوان ضروری است


مرجع تقلید شیعیان، شناساندن افکار و مجاهدت های حاج قاسم سلیمانی را برای جامعه و به ویژه نسل جوان بسیار ضروری دانست و افزود: هر تلاشی در شناساندن اقدامات این شهید بسیار ارزنده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله نوری همدانی در دیدار با با اعضای ستاد تجلیل و تکریم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: فرهنگ شهادت و جهاد در راه خداوند در سیره اهل بیت (علیهم السلام) و آیات قرآن بسیار مورد تمجید قرار گرفته است و خداوند در قرآن شهدا را زنده و جاودان معرفی نموده است.

این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به حدیثی از امام صادق (علیه السلام) یادآور شد: کارهای نیک و صالح دارای درجات و رتبه هایی هستند اما شهادت با هدف الهی و جهاد در راه خدا بالاترین فضیلت ها و برترین مقام و منزلت در نزد خداوند است که برتر از آن مقام و منزلتی نیست.

شهادت آرزوی صالحان و نیکوکاران است از این رو امیرمومنان به مالک اشتر می فرماید: ای مالک از خداوند خواسته ام که مرگ من و تو را شهادت در راه خودش قرار دهد و در اولین دعای صحیفه سجادی درخواست آن حضرت شهادت در راه خداوند است، از این رو حضرت امام راحل فرمودند: شهادت هنر مردان خداست.

معظم له شهید حاج قاسم سلیمانی را از نخبگان میدان جهاد در زمان کنونی توصیف نمود و اضافه کرد: ایشان یک فرد عادی نبود، خداوند این مقام و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناساندن افکار و مجاهدت های شهید سلیمانی برای نسل جوان ضروری است

شناساندن افکار و مجاهدت های شهید سلیمانی برای نسل جوان ضروری است