مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 11:252022-12-19سياسي

لزوم برخورد جدی با مراکز تولید و فروش مصالح ساختمانی متخلف


معاون عمرانی استانداری لرستان بر لزوم برخورد جدی با مراکز تولید و فروش مصالح ساختمانی متخلف در استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمدرضا دالوند امروز دوشنبه در جلسه شورای استاندارد با تاکید بر همکاری و هماهنگی بین اداره کل استاندارد و سازمان صمت، اظهار داشت: مراکز تولید و فروش مصالح ساختمانی ملزم به رعایت استانداردهای لازم هستند، بنابراین باید طی بازدیدهای دوره ای واحدهایی که فاکتورهای استاندارد را رعایت نمی کنند و مصالح غیراستاندارد و بی کیفیت دارند از طریق مراجع ذیربط برخورد جدی شود.

وی در ادامه با تاکید بر کنترل و نظارت دقیق و برخورد با متخلفین، افزود: کارگاه هایی که حائز اهمیت هستند مانند سدسازی، بیمارستان، مراکز آموزشی و… می بایست از مصالح استاندارد و باکیفیت استفاده کنند، همچنین در صورت استفاده از مصالح غیراستاندارد باید برخورد شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، گفت: در اجرای طرح پایش کم فروشی اگر نظارت مستمر باشد قطعاً مثمرثمر خواهد شد، کالاهایی که در مغازه ها به فروش می رسد باید از لحاظ حجم و وزن استانداردهای لازم را داشته باشند.

دالوند به آسانسورهای مراکز کلیدی و مهم استان مانند بیمارستان ها اشاره کرد و با بیان اینکه ساختمان هایی که از آسانسور استفاده می کنند ملزم به رعایت استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برخورد جدی با مراکز تولید و فروش مصالح ساختمانی متخلف

لزوم برخورد جدی با مراکز تولید و فروش مصالح ساختمانی متخلف