مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 11:302022-12-19اقتصادي

عملیات فاز دوم خط دوی متروی شیراز آغاز شد


عملیات اجرایی فاز دو (توسعه شمال شرقی) خط دوی مترو و رونمایی از پروژه های حمل و نقل مسافر، هوشمندسازی و مطالعاتی شهرداری شیراز آغاز شد.

- شیراز- عملیات اجرایی فاز دو (توسعه شمال شرقی) خط دوی مترو و رونمایی از پروژه های حمل و نقل مسافر، هوشمندسازی و مطالعاتی شهرداری شیراز آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عملیات اجرایی فاز دو (توسعه شمال شرقی) خط دو مترو و رونمایی از پروژه های حمل و نقل مسافر، هوشمندسازی و مطالعاتی شهرداری شیراز به ارزش 63 هزار و 670 میلیارد ریال آغاز شد.

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز در آیین آغاز عملیات اجرایی فاز دوم خط 2 قطار شهری شیراز بیان کرد: توسعه شمال شرقی خط 2 مترو شیراز از امروز به سمت ایستگاه کلبه سعدی و پس از آن ایستگاه فضیلت آغاز می شود.

او با بیان اینکه دستگاه TBM در خط 2 مترو این کلانشهر از میدان قهرمانان در میانرود به ایستگاه آزادی رسیده است، افزود: پیشرفت این خط تا ایستگاه آزادی مرهون تلاش شهرداران، شوراها، دولت ها و استانداران، پیمانکاران و عوامل اجرایی است.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: فاز اول خط 2 مترو شیراز در دهه فجر امسال از میدان قهرمانان تا میدان امام حسین (ع) به طول 10 کیلومتر و 3 ایستگاه به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات فاز دوم خط دوی متروی شیراز آغاز شد

عملیات فاز دوم خط دوی متروی شیراز آغاز شد