مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 11:352022-12-19اقتصادي

تکمیل پروژه های ورزشی زبرخان نیازمند تخصیص اعتبار است


رییس اداره ورزش و جوانان زبرخان گفت: برای تکمیل پروژه های ورزشی زبرخان نیازمند اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 500 میلیون تومان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن دهنوی ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: طی دو سال اخیر 15 خانه ورزش روستایی در سطح شهرستان با همکاری مردم به بهره برداری رسیده است.

رییس اداره ورزش و جوانان زبرخان افزود: تنها سایت پرواز شرق کشور در شهر درود زبرخان نیمه تعطیل بود که با جذب اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال مجدد فعال شد اما برای بهره برداری استاندارد آن اعتباری بالغ بر 1 میلیارد تومان نیازمند هستیم.

وی بیان کرد: 3 هزار ورزشکار سازمان یافته در 22 هیئت ورزشی و همچنین 4 باشگاه بدنسازی در شهرهای زبرخان فعال است و ورزشکاران زبرخان طی دو سال اخیر با توجه به کمبودها حدود 60 مقام استانی و 35 مقام کشوری کسب کرده اند.

دهنوی ابراز کرد: فقط یک نیروی رسمی در اداره ورزش و جوانان زبرخان است و به 5 نیروی تخصصی در حوزه های ورزشی نیازمند هستیم و متأسفانه با توجه جمعیت 70 هزار نفری شهرستان هنوز چارت سازمانی این اداره صادر نشده است.

رییس اداره ورزش و جوانان زبرخان خاطرنشان کرد: متأسفانه از ابتدای سال تاکنون فقط 15 میلیون تومان اعتبار برای ترمیم اماکن ورزشی داریم که این اعتبار پاسخگوی نیاز شهرستان نیست و مشکلات سالن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های ورزشی زبرخان نیازمند تخصیص اعتبار است

تکمیل پروژه های ورزشی زبرخان نیازمند تخصیص اعتبار است