آمار 2 میلیونی تلوبیون و ذوق صداوسیما از انحصارمتاسفانه مدیران صداوسیما که در این سال ها نماد دفع مخاطب شده است، می خواهند شبکه های مخاطب دار را که مردم حاضرند برای دیدنشان پول پرداخت کنند، - در اختیار خود بگیرند. به قول سعدی: تو بر اوج فلک چه دانی چیست / که ندانی که در سرایت کیست . عصرایران؛ مصطفی داننده- در حساس ترین لحظات فینال رویایی آرژانتین – فرانسه، محمد رضا احمدی گزارشگر بازی گفت که تلوبیون رکورد 2 میلیون بازدید را شکست بعد خودش با صدایی پایین خندید و گفت: نمی دانم چرا این را گفتم؟ . رضایت صداوسیما از این حضور در پلتفرم تلوبیون برای دیدن بازی جام جهانی، آدمی را یاد دونده ای می اندازد که تنها مسابقه می دهد و مدام رکورد خود را جا به جا می کند و از این جابه جایی خوشحال است. یا به طور مثال افتخار کنیم که فروش ماشین های تولیدی سایپا و ایران خودرو بیشتر از ماشین های خارجی است و به خاطر همین جشن بگیریم و دستاوردهای مان را ردیف کنیم. در دنیایی که رقیب حضور ندارد، پُز دادن کار حرفه ای نیست. کسانی که بیرون از خانه بودند و دسترسی به تلویزیون و ماهواره نداشتند، بازی فینال جام جهانی را از این پلتفرم دیدند. انتخاب مردم دلیل مشخصی هم دارد چون، دیگر پلتفرمی نیست که این بازی ها را به صورت زنده پخش کند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |