مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 11:402022-12-19دانش

ایده دانشجویان در آستانه فارغ التحصیلی تبدیل به واحد فناور می شود


رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: ایده های دارای قابلیت دانشجویان در آستانه فارغ التحصیلی در قالب هسته های نوآور و ایجاد شرکت های دانش بنیان مورد حمایت قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس  به نقل از دانشگاه تهران، علی اسدی رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در بازدید از پارک علم و فناوری استان هرمزگان، با تاکید بر تمرکز همکاری های مشترک پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و پارک علم و فناوری هرمزگان بر مباحث فناوری های دریایی و ساحلی، گفت: در مباحث علوم و فناوری های دریایی نیازمند نگاه بین رشته ای هستیم.

علوم دریایی فقط ناظر بر علوم دریا و محیط زیست نیست بلکه مباحثی نظیر کشتی، فناوری اطلاعات، گردشگری دریا، آب شیرین کن ها  از موارد اولویت دار در این حوزه هستند که لازم است ظرفیت های پارک های علم و فناوری قشم و کیش و هرمزگان را به این عرصه ها وارد کنیم.

* شبکه سازی بین پارک های علم و فناوری رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با تاکید بر شبکه سازی بین پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان، اظهار داشت: علاوه بر تشکیل شبکه سرمایه گذاران در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، به دنبال این هستیم که شبکه سازی بین پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک ها را به نتیجه برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده دانشجویان در آستانه فارغ التحصیلی تبدیل به واحد فناور می شود

ایده دانشجویان در آستانه فارغ التحصیلی تبدیل به واحد فناور می شود