مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 12:002022-12-19سياسي

دستگاه های اجرایی نگرانی های عشایر خراسان شمالی را رفع کنند


رییس کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به توان تولیدی عشایر استان، گفت: دستگاه های اجرایی موظف به رفع نگرانی های این قشر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا براتی زاده صبح دو شنبه در شورای نظارت، پیگیری و مدیریت وقایع مهم خراسان شمالی اظهار کرد: بر اساس اصل 156 قانون اساسی، نوع نگاه دستگاه قضایی به مسائل مختلف، عمدتاً حول محور اجرای برنامه ها و سازوکارهای پیشگیرانه متمرکز است و تلاش می کند در این مسیر با اعمال نظارت مؤثر و کارآمد در خصوص موضوعات و رویدادهای مهم از حقوق فردی و اجتماعی افراد پشتیبانی و صیانت کند.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی تصریح کرد: ممکن است در هر استان به مقتضای ماهیت عوامل فرهنگی، امنیتی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی مبتلابه و خاص آن استان، حوادثی رخ دهد لذا لازم است پیش از آنکه این رویدادها به یک معضل اجتماعی تبدیل شود در خصوص آن چاره جویی شود.

وی از عشایر به عنوان یکی از پیشگامان عرصه های اقتصاد مقاومتی و از جمله ذخایر ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: از آنجایی که این عزیزان با کار و تلاش شبانه روزی در مسیر تولید و تأمین نیازمندی های استان در حوزه های فراوردهای گوشتی و لبنی گام بر می دارند لذا باید بطور راهگشا و سازنده از سوی دستگاه های مسؤول مورد حمایت قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی نگرانی های عشایر خراسان شمالی را رفع کنند

دستگاه های اجرایی نگرانی های عشایر خراسان شمالی را رفع کنند