مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 12:002022-12-19پزشكي

کمک نیکوکاران به حوزه سلامت؛ جایگزینی برای پرداخت های مالیاتی


رییس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: کمک های شهروندان نیکوکار به حوزه سلامت، می تواند جایگزین پرداخت های مالیاتی آن ها شود.

- کمک نیکوکاران به حوزه سلامت؛ جایگزینی برای پرداخت های مالیاتی ایسنا/اصفهان رییس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: کمک های شهروندان نیکوکار به حوزه سلامت، می تواند جایگزین پرداخت های مالیاتی آن ها شود.

علیرضا مفرح در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: صاحبان صنایع و اصناف می توانند در توافق با سازمان امور مالیاتی، مالیات متعلق به شرکت یا حرفه خود را به محل مورد نظر این سازمان در حوزه سلامت صرف کنند و فیش آن را به اداره مالیاتی تحویل دهند.

وی، با اشاره به ماده 172 قانون مالیات های مستقیم مبنی بر استفاده از معافیت مالیاتی، تصریح کرد: این قانون مواردی را شامل می شود که به موجب آن اشخاص حقیقی و حقوقی به حساب های تعیین شده از طرف دولت به منظور بازسازی،کمک و نظیر آن به صورت بلاعوض پرداخت می کنند.

رییس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تأکید کرد: اعتبار پرداختی یا تخصیصی و یا کمک های غیرنقدی بلاعوض اشخاص حقیقی یا حقوقی جهت تعمیر، تجهیز، احداث و یا تکمیل مراکز بهداشتی و درمانی طبق ضوابطی که توسط وزارت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک نیکوکاران به حوزه سلامت؛ جایگزینی برای پرداخت های مالیاتی

کمک نیکوکاران به حوزه سلامت؛ جایگزینی برای پرداخت های مالیاتی