مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 12:052022-12-19بين الملل

مدیریت توحش؛ خط مشی کنونی داعش در عراق


یک تحلیلگر سیاسی عراق تصریح کرد که خط مشی کنونی باندهای تروریستی وابسته به داعش در عراق که آمریکا به آنها دیکته کرده، مدیریت توحش و ارعاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عقیل الطایی کارشناس و تحلیلگر عراقی در امور امنیتی می گوید که گروهک های تروریستی وابسته به داعش به استفاده از سیاست موجود در صفحه نخست کتاب مدیریت توحش که خالق آن ایالات متحده آمریکا است، بازگشته اند.

وی در گفت وگو با المعلومه تصریح کرد: گروهک های تروریستی داعش، به استفاده از صفحه نخست کتاب مدیریت توحش بازگشته اند.

امری که مبتنی بر ایجاد رعب و وحشت در ارتش و نیروهای امنیتی، تلاش برای تأثیرگذاری روانی و برانگیختن ترس در اینجا و آنجا است.

این تحلیلگر امور امنیتی عراق افزود: این کتاب، از سوی ایالات متحده و به ویژه اندیشکده واشنگتن طراحی شده است با این رویکرد که برای آمریکا تنها منافع خودش مهم است.

از سوی دیگر منافع واشنگتن در عراق در دوره دولت السودانی در معرض تهدید قرار گرفته است که با تحرکات اخیرش، دولت آمریکا و سفیر واشنگتن را نگران کرده است .

به گفته این تحلیلگر عراقی، باید یک تحرک سریع از سوی نیروهای امنیتی عراق و فرمانده کل نیروهای مسلح به دور از تعارفات سیاسی، رهبری یک حزب یا یک بلوک سیاسی یا یک طایفه خاص انجام شود تا به نقش این باند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت توحش؛ خط مشی کنونی داعش در عراق

مدیریت توحش؛ خط مشی کنونی داعش در عراق