مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 12:102022-12-19ورزشي

وضعیت ملوان در دیدارهای دوستانه پیش از آغاز لیگ


ملوان بندرانزلی در تعطیلات لیگ برتر دیدارهای دوستانه با تیم های برتر دیدارهای تدارکاتی با تیم های مطرح ازجمله استقلال و سپاهان برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، در چارچوب رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، امروز دوشنبه بیست وهشتم آذرماه از ساعت 15 تیم های ملوان و سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران به مصاف یکدیگر می روند.

شاگردان مازیار زارع درحالی امروز و در هفته دوازدهم لیگ در انزلی میزبان سپاهان اصفهان خواهند بود که عملکرد سفیدپوشان ملوان هم در فاز دفاعی تا به اینجای کار نشان از ضعف این تیم در حفاظت از چهارچوب دروازه خود در برابر حملات حریفان دارد.

ملوانی ها تا پایان هفته یازدهم با 14 گل خورده پس از نفت مسجد سلیمان و در کنار صنعت نفت و تراکتور بدترین آمار دفاعی را از خود برجای گذاشته اند.

طلایی پوشان اصفهان پس از برتری 3 بر 2 برابر این تیم شمالی در بازی برگشت سیزدهمین دوره جام خلیج فارس در چهار مصاف بعدی برابر ملوان بندر انزلی رنگ برد به خود ندیده و 3 تساوی و یک شکست حاصل جدال آن ها با قوهای سپید در لیگ بوده است.

جالب آنجاست بازیکنی که در آخرین دیدار بندرنشین ها با سپاهان در آخرین دقیقه وقت های تلف شده با شوت سرکش خود از روی ضربه ایستگاهی دروازه رحمان احمدی را فروریخت تا در دقیقه 95 حسرت برد را به دل تیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت ملوان در دیدارهای دوستانه پیش از آغاز لیگ

وضعیت ملوان در دیدارهای دوستانه پیش از آغاز لیگ