مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 12:402022-12-19اقتصادي

تلاش در گرم نگه داشتن بازار و رعایت انصاف در قیمتها داریم


رییس اتحادیه آجیل، خشکبار و خواربار یزد با اشاره به افزایش 20 تا 70 قیمت ها به دنبال خسارت های وارده از ناحیه کرونا و تورم، گفت: تلاش فعالان این صنف در گرم نگه داشتن بازار و رعایت انصاف در قیمت ها در آستانه شب یلداست.

- ایسنا/یزد رییس اتحادیه آجیل، خشکبار و خواربار یزد با اشاره به افزایش 20 تا 70 قیمت ها به دنبال خسارت های وارده از ناحیه کرونا و تورم، گفت: تلاش فعالان این صنف در گرم نگه داشتن بازار و رعایت انصاف در قیمت ها در آستانه شب یلداست.

محسن جلیلی پور در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت عرضه آجیل شب یلدا در یزد، اظهار کرد: بعد از دو سال بحران کرونا و رکود نسبی آجیل فروشی ها در مناسبت های مختلفی مانند شب یلدا و عید نوروز، متاسفانه اکنون با افزایش تورم و قیمتها، شاهد رکود در خرید آجیل شب یلدا در استان هستیم.

وی افزود: البته در عین حال تلاش فعالان این صنف در گرم نگه داشتن بازار و رعایت انصاف در قیمت ها در راستای امیدبخشی به مردم برای خرید آجیل شب یلدا است و امیدواریم در روزهای آتی رونق بخش این بازار باشد.

جلیلی پور در مورد میزان افزایش قیمت ها در این حوزه اظهار کرد: اکثر اجناس نسبت به سال گذشته با افزایش 20 درصدی و در بعضی اقلام نیز تا 70 درصد افزایش قیمت به خصوص در رابطه با برخی میوه های خشک داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش در گرم نگه داشتن بازار و رعایت انصاف در قیمتها داریم

تلاش در گرم نگه داشتن بازار و رعایت انصاف در قیمتها داریم