مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 12:452022-12-19سياسي

«تبیین» محور برنامه های حماسه 9دی در استان سمنان باشد


نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر ضرورت بستر سازی مناسب برای برگزاری مراسم باشکوه سالگرد 9 دی در استان تاکید کرد و گفت: «تبیین» محور برنامه ها باشد.

- سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر ضرورت بستر سازی مناسب برای برگزاری مراسم باشکوه سالگرد 9 دی در استان تاکید کرد و گفت: تبیین محور برنامه ها باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر دوشنبه در نشست اعضای هماهنگی برنامه های سالروز حماسه مردمی 9 دی در دفتر خود با بیان اینکه چهار دهه است که انقلاب اسلامی با توطئه های مختلفی روبرو می شود، تاکید کرد: حضور همیشگی مردم بصیر ایران اسلامی و به خصوص استان سمنان پایان بخش فتنه های دشمنان بوده است.

وی با بیان اینکه نگهداری انقلاب سخت از به وجود آوردن آن است چرا که بیگانگان با تمام تلاش خود در حال صدمه زدن به انقلاب هستند، افزود: باید با تبیین که مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز قرار دارد، تلاش کنیم تا توطئه های بیگانگان بی اثر بماند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه بستر سازی مناسب برای برگزاری مراسم باشکوه سالگرد 9 دی در استان ضرورت دارد، بیان کرد: تبیین محور برنامه های حماسه 9 دی استان سمنان باشد و در این راه از همه ظرفیت ها به خصوص رسانه ها استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تبیین» محور برنامه های حماسه 9دی در استان سمنان باشد

«تبیین» محور برنامه های حماسه 9دی در استان سمنان باشد